WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Katarzyna Walęcka-Matyja, Elżbieta Napora
Andrzej Meissner, Ryszard Ślęczka
Bożena Popiołek, Urszula Kicińska, Anna Penkała-Jastrzębska
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowiązującego zakazu reklamy oraz zaprezentowano rekomendacje wobec możliwego postępowania przez prowadzących apteki. Autorzy, uwzględniając istotny aspekt praktyczny książki, za pomocą klarownych argumentów określają granicę, dotychczas budzącą wątpliwości, między „informowaniem” a „reklamowaniem” i kwalifikują obie czynności.
Właściciele aptek i ich pracownicy poznają także przykładowe działania marketingowe oraz znajdą odpowiedzi na pytania:
jak bezpiecznie budować wizerunek i markę apteki; w jaki sposób tworzyć nowoczesną infrastrukturę apteki; jakie są możliwości wykorzystania nowoczesnych środków marketingowych; w jakich sytuacjach informowanie o lokalizacji apteki grozi sankcją; w jaki sposób prowadzić aktywność na rzecz zdrowia publicznego; jakie argumenty podnieść w odwołaniu od decyzji nakładającej sankcję; jak opracować politykę działań marketingowych, stanowiącą element systemu compliance apteki.
Adresaci:Książka będzie bogatym źródłem wiedzy dla pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR oraz przedsiębiorców prowadzących apteki, właścicieli sieci aptek oraz kierowników aptek.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.